02 808 91 60

Polyvalent administratief medewerker/receptionist(e) Regio Zaventem


Functieomschrijving

  • Je staat in voor het onthaal van klanten (telefonisch, e-mailverkeer & receptie). 
  • Je hebt diverse administratieve taken.  (klassement, typen balansen, indienen jaarrekening, post …)
  • Je bent verantwoordelijk voor input scanningsysteem.
  • Ook voor het versturen van  facturatie en het opvolgen van rappels ben je verantwoordelijk. 
  • Je werkt vlot en efficiënt samen met de collega’s.
  • Je bent ook verantwoordelijk voor de marketing van het kantoor  (website up-to-date houden, events mee helpen organiseren, …)

Profiel

  • Je bent minimum in het bezit van een TSO-diploma (A2).
  • Je spreekt vloeiend Nederlands, Frans en Engels.
  • Je hebt een eerste ervaring opgedaan in de accountancysector. 
  • Je bent cijfermatig sterk.
  • Je hebt een ruime administratieve kennis. Indien je een basiskennis hebt van een boekhoudpakket is dat een groot pluspunt. 
  • Je staat communicatief sterk in je schoenen om met de verschillende partijen vlot te kunnen samenwerken. 
  • Je bent geduldig en klantvriendelijk. 
  • Enthousiasme en ambitie typeren je in jouw werkattitude.
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs B.

Aanbod

  • Je krijgt de kans om een mooie administratieve functie te bekleden met de nodige verantwoordelijkheid en zelfstandigheid.
  • Er wordt binnen ons kantoor veel aandacht besteed aan de  persoonlijke groei van de medewerkers. 
  • Je ontvangt een salaris naar gelang kennis en ervaring.

Interesse?
Neem contact op met Marleen Springael. E-mail: mspringael@cfsaccountants.be